Wereldbeker op VT4
Wat een stelletje sufkutten daar bij VT4. Konden ze niks beters vinden voor de voetbalverslaggeving? Net twee oude lullen die in een dorpscafé voetbal zitten kijken, met meer twijfel en missers dan de sappige verhaaltjes en achtergrondcommentaar die ik hoor bij Ka2. Eén bepaalde fase bij Portugal-Mexico: een Portugees trapt een Mexicaan van achteren aan, raakt geen bal, in de 16 meter. Eer ze eruit waren dat hiervoor eigenlijk een penalty gefloten moest worden, hadden ze al geopperd dat het een hoekschop - nee, een doeltrap - nee toch maar een penalty had moeten zijn. Echt niet te schatten. Gelukkig kan ik vanavond op de NOS volgen bij Argentinië-Nederland.
(allemaal, polonaisegewijs:)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDERLAND DIE HEEFT DE BAL...
(allemaal, polonaisegewijs:)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDERLAND DIE HEEFT DE BAL...

4 Comments:
Nederland mag winnen vanavond. Dan komen ze uit tegen Mexico, waarvan ze slaag zullen krijgen. En dan hopen op een finale Argentinië - Mexico :p
Maar dan moet Mexico wél penalties binnen trappen (alhoewel, da's nu ook niet Oranjes beste :P). Maar Mexico combineerde wel lekker ja.
.. die moooie bal van goud! (Is ook mijn favorietje, op de voet gevolgd door de medley van Cafe De Wereld, met op de melodie van Malle Babbe 'Alle Ballen zijn rond, alle ballen zijn rond' etc..
de polonaise. de reden waarom nederland nooit tot de beschaving gerekend wordt...
Een reactie posten
<< Home